zwijmelen op zaterdag *150 met * Kamahl

7 reacties

  1. Prachtig. Echt een geweldig nummer. Dankjewel.

  2. ria

    Mooi maar triest nummer.Prachtig gezongen door Kamahl.

    Liefs en fijne dag vandaag
    Ria

  3. dit lied ken ik woord voor woord…. prachtig !!!

    Fijn weekend x

  4. Indrukwekkend lied! Hij heeft ruim 15 jaar geleden opgetreden in Hoogeveen met het Grootkoor Drenthe, waarin mijn toenmalige vriendin ook zong. Na afloop heb ik nog een foto van hun tweeën gemaakt en hem de hand geschud. Aardige man met een bijzondere stem!

  5. Er werd altijd heel flauw gedaan over dit lied, kon ik me zo aan ergeren als kind zijnde. Mooi nummer, en wat een waarheid!
    gr Bibje

  6. The Elephant Song, zo mooi! Nostalgische geluiden zijn dit!
    Mooie bijdrage Yvonne! X

Geef een reactie

