Zwijmelen op Zaterdag * * Speciaal voor Plato

 

7 reacties

  1. Mooi nummer vol heimwee.

  2. Melody

    Dit vind ik leuk Von!

    Ik ken veel muziek, heel veel, maar deze had ik nog nooit gehoord !!

    Fijn weekend -x-

  3. ria

    Prachtig het lied van George de Fretes.
    Liefs en fijn weekend,
    Ria

  4. Ik kende deze ook niet, maar is heel mooi! Bijzondere combinatie van instrumenten die op deze manier heel subtiel samengaan! De heimwee is goed voelbaar. George de Fretes is een naam om niet te vergeten…

  5. lijkt veel op de kilima hawaians. heerlijk om weer te horen.

  6. Plato

    Speciaal voor mij? Waar heb ik dat nou weer aan te danken?
    Wel een leuk nummer. Een beetje heel erg droevig gezongen. Ik denk dat er heel wat blogsters met tranen hebben geluisterd🙂

    • om dat jij en Rokxy deze songs zo mooi verwoorden in zang en muziek .
      en ik elke week als fan mag komen luisteren en genieten van jullie gitaarspel en zang.
      Wat mij soms dan ontroerd en er tranen lopen. soms fijne leuke lieve herinneringen.
      maar ik ben blij met deze twee zeer speciale vrienden en vriendin M

Geef een reactie

