Waar gaan we heen * * Hapje halen bij ?

Kom we gaan riemen om…..  .

Ja kom nu Lizzy ik ben al klaar  ik ga vast hoor het duurt mij te lang.

Astor staat al klaar riem vast en hij wil weg wacht even man vrouwtje moet nog mee.

Ja hoor de deur gaat open en dicht poortje open en weg zijn we .

Links via buur Hans en Coby met de lekkere stokjes mmmmmmmmmmmmm.

En dan naar buur met snor moet ik zitten ,jij niet Lizzy maar we krijgen lekkere koekjes.

Dan weer verder kijken waar we wat kunnen halen  ja goed hoor .

Niet tegen de Buxus heg plassen Astor dan worden ze boos kom we gaan verder

Even een plasje op het gras doen en wat snuffelen waf waf woef er loopt een hond he doe normaal het is Baue
.
Lizzy niet blaffen en doorlopen de hondjes zijn lief Astor kwispelt blij

We gaan terug nog even langs Wim en Ann en dan langs oom Wim (Plato)

Is hij er wel dan krijg ik wat lekkers ik ook ik ook blaft Astor

Pas op Tommy kan in de tuin zijn de Kater ach die s zo lief

Zit vaak bij vrouwtje op schoot als ze muziek luistert
Ja ja zij wel koekjes met koffie erbij

4 reacties

  1. ria

    En zo is elke dag dierendag,:-)
    liefs,Ria

    • ja ze zijn gek van Plato en treken mij voor of achter het erf op . moet ik wel kijken of Tom niet zijn huis bewaakt

  2. Plato

    Tommie doet geen vlieg kwaad. En bij honden loopt hij een straatje om of houdt zich stil.
    Jouw honden zijn enthousiaste, rustige beesten (voor een hond dan hè).
    Plato neemt nog een koekje….oh nee, ze zijn al op…. he verdorie.

Geef een reactie

