Plukken of Scheren van de * * Hond

Astor en Lizzy …..

De vacht van een Jack Rusell Terrier mag glad ruw of brokken zijn
Zo waren onze eerste Jacky ,s Glad en had de een meer vacht dan de ander.
Matjan had weinig vacht Jack had Broken en Banjer een dikke vacht
Menno was een ruw haar Astor ruw haar en Lizzy ook Ruwe vacht
Alle honden plukte ik zelf niet zo mooi als de trimster van een honden salon.
Maar Astor zijn vacht duurde lang voor het pluk rijp was
Lizzy pluk ik zeker 2 keer per jaar voor en najaar ze is dit gewend .
Maar nu is Astor voor het eerst geplukt / geschoren met 2 jaar .
Af en toe trok ik wel eens aan zijn vacht maar het zat erg vast
Het haar was nu al erg lang tussen de vijf en tien centimeter.
In november 2014 zei de trimster het kan nog niet de vacht is niet pluk rijp.
Komt nu na 7 maanden nog maar eens kijk ik of hij geplukt kan worden
Nu oktober 2015 afspraak gemaakt om te plukken ze had het super druk.
Ze belde of we een andere dag konden nee allen op vrijdag.
Heeft de hond veel haar ik zei ja en hele bos we konden komen .
Ik vertelde dat hij geplukt moest mag het ook geschoren het zit wel erg vast.
Nou liever niet het is een pluk hond ze zou kijken wat ze kon doen.
Met 2 en half uur is de hond klaar dan bel ik U oke geef ik mijn 06 even door.
Baasje en zus halen de hond op bij de trimsalon prijs viel mee 62.50 .
Maar het pluk trim werk viel erg tegen ze heeft er geen model in gelaten
Snor en wenk brouwen wel en geschoren niet geplukt?
Zegt ze tegen het baasje mevrouw mag er niet meer aan plukken.
Anders pluk ik de hond niet ,maar scheer het de vacht af !!!!!!
ik heb Astor niet geplukt maar gekeken of hij pluk rijp was jammer dat ik er niet bij was met ophalen .
Ze heeft het slecht gedaan we komen daar nooit meer

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 reacties

  1. ria

    Och gut .Met een hondenkapster moet je geluk hebben .Ik heb een goeie maar het kost me wel om de 3 maanden 35 euro.

    Liefs, Ria

    • maar een lang harige vacht scheer je niet kaal het model is er helemaal uit
      ik vind haar slecht met nog een grote mond toe geen goede reclame voor haar werk van mij / ons

  2. Melody

    Daar ga je dus nooit meer naar toe…..

    Gelukkig heb ik het jaren zelf gekund en dat heeft me veel geld bespaard maar tegenwoordig niet meer en ben ik ook een paar keer per jaar 150 euro kwijt voor die 2 van mij… en al maakte ze wel kleine foutjes, ze doet het verder prima en ze is altijd vriendelijk dat is ook heel wat waard.

    • ik pluk ook zelf maar Astor zijn vacht was moeilijk ?

Geef een reactie

