Koffie ochtend * 01 *Noorderlicht

Noorderlicht ..

Er waren heel wat verhalen in de buurt in en na het stoppen van koffie bij Ina .
Op donderdag ochtend elke week door de grote vakantie en vakantie gang?
In September zou ze weer beginnen of zo het word dit het word dat !
En plots hoorde ik het word schilder curses nee Buurthuis nee / ja .
Nou ik ben nu even koppie doen bij de Kosterij en als ik was hoor kom ik wel.
3 x naar Ina en 1 x naar de kosterij per maand op donderdag ochtend net leuk
Nu was er schilderen met koffie op maandag ochtend Vera vroeg kom je kijken.
Later sprak ik Ina kom je straks bakkie doen en even kijken.
Het is mooi anders ingedeeld de boeken winkel verplaatst naar boven en mooie lunch zaal annex hobby centrum.
Schilderen tekenen kaarten maken haken breien kinderochtend of middag en bijbel studie.
Ruach / Pinkster gemeente het is fijn een christelijk buurthuis er bij
Lunch of brunchen Diner wel vooruit bestellen en dieet kan ook rekening mee worden gehouden .
Het was en mooi groepje 5 dames en 2 heren die schilderden en ik op de koffie bij Ina.
Ik ga er denk ik ook wat hobby doen maar niet elke week het is er vertrouwd ik kan er wat dames
En dan is er nog Koffie met Gitaar muziek bij Plato met zang van Rokxy en Plato.
1x keer per week wat heel gezellig is het is genieten om naar de heren te luisteren
soms ben ik ontroerd door een song of lied en komen er tranen
Ik ben blij met de gastvrijheid van Plato en Maria en vriendschap van Pierre Rokx
Zo heb ik ook mijn oude hobby weer terug het bijbel lezen samen met 14 dames in de kosterij.
Ik heb ook genoten van de feestweek 375 jaar Protestandse / Gereformeerde kerk Wormerveer
met koffie en Orgel muziek
Ina wil ook nog wel wat met haar oude groep als daar animo voor is Martin Rinus Marijke Jessica enz

Noorderlicht buurthuis

Noorderlicht buurthuis

kerkje op de noord

kerkje op de noord

1 reactie

  1. ria

    Blijf er maar fijn van genieten meis

    Liefs, Ria

Geef een reactie

