W E 300 * * Spellen

Woorden…..

Het is fijn om een tovenaar met letters in je vrienden kring te mogen hebben.
En deze keer weer en moeilijke opdracht van Plato.
Hoe komt hij er aan of wel op het idee Zelf mag ik ook graag woorden omschrijven
Nou ik probeer netjes te blijven in een gesprek maar soms schrik ik wel???
Van mij zelf nee tegen Plato gedraag ik me wel hoop ik maar tegen Pierre ga ik wel eens fout.
Ik doe dat met liefde en in vriendelijke woorden maar soms erg ondeugend.
als rijm of op een lied wat is gezongen wat vaak love songs zijn
dan denk ik o je Bert schiet nu uit zijn slof oppassen jij dit kan niet het is een man.
Nee ik zeg geen schuine woorden maar zo iets als kus er op of denk aan jou
Zo maar een woord of grapje tussen door zere vingers kusje er op ja een paar uur gitaar spel.
dan doen de vingers soms pijn en de stem en keel moeten ook nog nat gehouden worden
ik zorg met liefde voor de glazen met koel helder water en Plato of Maria voor Koffie.
DE koekjes of brunch en heerlijke tomatensoep en ondertussen houd Tom ons gezelschap
Onder tussen genieten we van zang en gitaar muziek zelfs de buren genieten mee
DE schilders en diversen mensen die langs komen om te klussen bij Plato.
Ik moet op letten op mijn mond mijn taal en mijn hart met wat ik zeg en hoe ik spreek.
ik vecht tegen houden van de muze de stem of de mens maar ik geniet van het samen zijn
Met Pierre Plato Maria en Tommie jammer dat Tuinier en Jordy met Cornelis Kritiek dan vaak,
aan het wandelen rondje Kok sloot eendjes voeren en hondjes kijken dan

Plato s W E  300

9 reacties

  1. ria

    Fijn dat je zo kunt genieten. Ik ben er best wel een beetje jaloers op.
    Liefs Ria

  2. Je bent gewoon een flapuit. Dat is toch leuk!

    • ja vooral bij deze lieve waardevolle vrienden en Maria wel eens ondeugend met woorden maar wel netjes hoop ik

  3. heerlijk mens ben je…. gewoon lekker doen wat je hart je ingeeft en genieten , dat heb je ondertussen meer dan verdiend

  4. Plato

    Yvonne, Het is altijd de bedoeling geweest van onze koffie-met gitaar+zangochtend dat iedereen kan- en mag zijn zoals hij/zij is. Jij ook. En dat flapuit… ach dat valt reuze mee hoor. We zeggen allemaal wel eens wat.
    Maar inderdaad, het spelen en zingen is leuk, zeker als er mensen zijn die het op prijs stellen.
    Je geeft hier een mooi verslagje van zo’n ochtend. Ik zal Pierre eens vragen of we niet een lied kunnen zingen dat jij dan weer als Zwijmelen kunt publiceren. Whahahahaha…. dan hoort iedereen hoe vals Plato kweelt.

    • jullie fan ben ik . ik geniet en word blij van het gitaarspel en de zangers en soms ontroerd een of meer songs mij .

  5. Wat fijn dat je gewoon je zelf kan zijn Yvonne. Lekker genieten van de momenten, dat maakt het leven zo mooi!
    Je hebt een gezellig stukje geschreven, ik zat er helemaal bij.

    Liefs, Alie

  6. Ferrara

    Dit lijkt een kijkje achter de schermen. Leuk hoor.

Trackbacks

  1. De WE-300 voor november 2015 | Platoonline

Geef een reactie

