Montage Werk * * Gas en Electra

DE monteur .

Tussen !!.00 en !2,00 komen we bij u de meters om ruilen van gas en electra .
de hele ochtend staan er al wagens voor mijn deur op de stoep van de heren.
dan gaat de deurbel de honden slaan aan ik maak open
kan u de honden opsluiten nee ze zijn braaf kan ze wel even buiten doen.
wilt u de thermostaat lager zetten mevrouw ik heb die niet wel een kachel
Mevrouw wil U de gas kranen dan even dicht draaien nou daar kom ik niet aan ,
De monteur draait de gas haart dicht de geiser en sluit de hoofdkraan af.
Mevrouw komt u even kijken deze meter geeft een lekkage aan hij kijkt alles weer na .
hij roept weer mevrouw kijkt u even mee ja even een bril ik zie niks.
de monteur loopt alles nog eens na U heeft lekkage Mevrouw moet de woning bouw bellen of is het een koopwoning ?
Hij zet het stroom uit geen telefoon meer geen internet geen radio of tv .
ja bellen voor een loodgieter hoe moet dat nu zonder stroom en nummer .
Diana bellen of Barend of Plato voor het telefoon nummer.
Plato red mij met het goede telefoon nummer van onze woning bouw
en dan komt het hoe zet je het in de moderne mobiel ha ha ik heb geen idee .
Mevrouw heeft u al gebeld nee kan jij dat doen met mijn mobiel
de monteur belt op de woning bouw,die wil de bewoonster spreken voor info .
er is een gas lekkage de leiding loopt onder de woning ok we sturen een loodgieter
Om 15.00 belt de loodgieter o u bent thuis Ik kom er zo aan
De monteur sluit gas en stroom weer aan de kachel staat toren hoog tropisch warm.
KPN landelijke storing ook nog erbij?
Mag de gasplaat niet gebruiken daar is de gaslek? niet openen deze gas kraan mevrouw .
Nieuwe gas slang enz kachel weer normaal op 3 / 4 kan ook weer koken.
Oude slang was net 5 maanden oud wat is het volgende ???? wel gelachen

.

6 reacties

  1. O jeetje. Wat een toestand!

  2. ria

    Jeetje het is maar goed dat ze het elk ontdekte. Gelukkig is nu alles weer in orde.

    Lieve groetjes, Ria

  3. ria

    Hahahaha ja ik zie het nu ook.

    Liefs, Ria

  4. Plato

    Joh dat was een heel gedoe. Maar alles is nu weer goed en dat is fijn.

Geef een reactie

