Endless Praise *01 *

Uitnodeging van Jessica ..

Al een aantal jaren mijn buurtje althans ze woont in de buurt
leerde haar ouders 30 jaar geleden kennen als colega , s van onze zoon
En we kregen een kaartje bij de geboorte van Wesley en later Jessica
de jeugd groeide op en ze kwamen van West Knollendam naar ons dorp
dus in de buurt wonen af en toe ging ik mee met Ina naar Ruach diensten
en later de koffie met muziek ochtend de bij Ina
Waar Moeder Marijke en Jessica en soms Wesley ook waren.
Dan vroeg Jessica wel eens ga je meer is dit of dat in de Ruach of op de Koog .
En nu dan deze uitnodeging voor de Endless Praise ???
komen Ina en Peter ook dan wist ze niet wel hun zoons
er werd druk ge apt en gebeld kom je halen gaat je zoon ook mee.
Komt Hmphrey ook misschien!
Jessica moest vlaggen ik had geen idee maar ik kom mee met je
Het was druk met jongen mensen en wat ouders!
van 19.00 tot 22.00 best lang staan dacht ik toen.
na de eerste liederen kwam Jessica met twee stoelen voor Andre haar vader en voor mij.
de mensen waren vrolijk en blij ze zongen mee en klapte in hun handen.
er werd gebeden en er was een prediker!
De jongen mensen gingen in een kring rond het podium zitten.
ik zei tegen Andre zonder stoel kwam ik nooit overeind
we filmde en maakte foto s Andre was trots op zij dochter .
We hebben ook gebeden voor Edith voor beterschap met Denis
en ter afsluiting kwam Rapper Jay Way hij zong en rapte erg mooi een fijne avond

Jay Way

Jay Way

3 reacties

  1. ria

    Fijn avondje voor jou
    Lieve groetjes, Ria

  2. Ola Querida Señora

    Sinterklaas en Pieten willen u bij deze vragen
    of uw blog ook tijdelijk uw schoentje mag dragen
    Om mee te kunnen spelen met het 2015-Spel
    is dat nodig, jawel.

    Pepernootse Groetsels, Sint en Pieten

  3. Plato

    Het was dus een fijn feest voor jou. Erg leuk.

Geef een reactie

