Afscheid van 2015 * * welkom 2016

Oudjaar Nieuwjaar

Het afgelopen jaar 2015 is bijna voorbij en begint het nieuwe jaar 2016 .
Het word steeds duidelijker Bert (Smijling Albertus Senior )komt niet meer terug.
De laatste vijf maanden van 2014 waren zo onwerkelijk zonder mijn maatje.
slapelozenachten het licht niet uit durven doen alleen in mijn bed met ons meisje Lizzy
Smijling en Astor die bleven logeren om mijn verdriet te verzachten
Barend Christa en Diana die ons met zorg en liefde om ringden
Mensen die opeens wisten och je ze is Weduwe gaat het, kom wel eens langs .
Daar zat ik niet op te wachten bij het leven zag ik ze niet na het overlijden zocht ik rust
Heb je wel kunnen rouwen vroeg laatst iemand ik weet het niet rust is er niet.
Opeens moest ik van alles regelen en hulp vragen hoe moet ik dit of dat doen.
55 Jaar samen Mei 2014 waren we 50 jaar getrouwd BERT wilde graag samen met de
Kinderen dit vieren net als met ons 25 jarig jubileum samen.
Maar op 2 Augustus 2014 stond de Wereld stil voor ons nooit meer wij samen.
vragen waren er genoeg hoe komt Smijling bij de Blijde Ruiters of bij
de Hondenschool Happy Feet ja er is openbaar vervoer en er rijdt Taxi.
Gelukkig hielp Mohamed ons op Zaterdag en Barend helpt op zondag
op vrijdag is Christa er voor diverse dingen of Diana met raad en daad.
Na 50 jaar niet in de keuken te staan en een Super kok in huis ik in paniek.
hoe moet ik mijn vlees bruin krijgen hoe werkt de oven /magreton
gijzer en de gashaard ik ben echt in een moderne tijd gekomen zonder ervaring
ga maar zitten doe ik wel en of even Diana vragen of Barend voor raad
toen we trouwden was alles nog eenvoudig kolen haard en oliestel geen tv
geen PC of mobiel geen telefoon en nu ,het komt goed leer langzaam
alles op rolletjes te laten lopen. weet me geen raad met alle afstand bedieningen
tijd te kort of te veel
Mam geniet nu je nog kan je kan gaan waar je wil maar ik moet ook wennen aan deze vrijheid mijn hoofd is verward vergeet dingen en mensen maar blijf proberen om mijn weg te vinden in het nieuwe jaar
Alle mensen een voorspoedig 2016 toe gewenst xxxxxxxxxxxxx

– Nieuwjaar

kerst 2013

kerst 2013

Kerst bal

Kerst bal

2 reacties

  1. ria

    Heel veel geluk en liefde in het nieuwe jaar meis
    Liefs, Ria

  2. Het valt allemaal niet mee he meis…. ik wens je echt uit de grond van mijn hart alle goeds toe voor het komende jaar… dat je maar snel je draai mag vinden en weer met wat meer plezier je dagen kunt vullen.

Geef een reactie

