Honden * in * Gesprek

Lizzy en Astor …… .

Het begint al vroeg in de ochtend zo rond 6,30. Smijling en Astor zijn er
groot licht gaat aan ben je wakker en in 4 sprongen is Astor naast mijn bed.
Iizzy wat moet je in mijn slaapkamer weg wezen jij , nee he kom maar op jij .
Dan gaan ze samen mee naar beneden tree voor tree en dan de tuin even in.
Wachten dat Jr naar zijn werk gaat en dan gaan we eten de honden en ik.
hun brokken en vlees ik brood met melk of koffie als het op is komen ze op de bank
Lizzy rechts en Astor links hij liefst achter mijn rug of in mijn nek
Ze kijkt naar buiten wat gaat er voor bij op straat of de stoep het balkon van de flat .
Zodra er licht gaat branden aan de overkant zie je haar extra kijken ?
komt With nu langs met zijn baasje de grote buldog ,blaffend rent ze naar de voordeur.
Astor kijkt rustig rond waar maak jij je nu druk om Lizzy
Als de hond weg is komt ze weer zitten bij mij tot ze weer wat ziet of hoort
Het is plezier hebben met de honden ze praten met mij overdag een brrrr van Astor.
een br van lizzy ze spelen en vechten met elkaar om mijn schoot of plekje naast me\
En ze zijn de beste vrienden met elkaar en met mij en Smijling
en buiten is buur Plato hun vriend voor een knuff

2 reacties

  1. ria

    Geef ze nu maar even een dikke knuffel van mij
    Liefs, Ria

  2. Plato

    Vriendje Plato geeft beiden een gemoedelijk blafje.

Geef een reactie

