Koffie *en * Muziek

12734255_1109260449105728_1490033615386909197_nDinsdag en of Woensdag ochtend.

het is bijna een gewoonte de vraag kom je ook en wie ben ik om nee te zeggen.
samen maken ze mooie muziek Plato en Rokxy en ik geniet stil mee op de bank,
Plato zoekt steeds weer nieuwe nummers op en Rokxy oefent de nieuwe nummers in
Ze zingen eerste en Tweede stem en zingen mooi de Meester en de maistro.
Plato zogt voor de koffie en Lunch en ik ben het water meisje voor Pierre
Laats was Rokxy uit genodigd om tijdens het kerst dinner te spelen en te zingen
vond het jammer dat ik nu geen kaarten had gekocht dan had ik het optreden kunnen zien ;
maar binnen kort gaan we hem zien optreden en horen zingen in Buurthuis Noorderlicht
Graag hadden we Plato daar ook bij gehad als zanger gitarist maar hij had al wat
nu was ik ook uit genodigd en vriendin Jessica dus wij meiden gaan samen heen.
We gaan die avond samen naar het vriendschap feest er komt nog een gitarist.
Van Cabe Verde dus mooie muziek die avond en zang en wat een voorbereiding
Er komen 40 gasten twintig dames en twintig heren Chanelle en een groep hebben de zaal versierd we zijn benieuwd hoe het zal zijn deze avond
Er zijn nog niet veel mensen we zijn vroeg er word gelachen naar ons Jessica heeft mij op gehaald we worden meteen aan het werk gezet
Wel leuk Rokxy zingt by back home voor mij en ik zing zijn liedjes mee soms leg ik uit de taal is nu Engels Duits Spaans Frans of Limburg,s
We krijgen kom soep en moeten dan de tafel mooi maken Rokxy zingt en krijgt veel applause hij ziet er mooi uit zwart jasje roze hemd en witte pullover met broek
ik probeer wat opname te maken hij zal niet blij zijn met de mijne maar er word meer gefilmd en foto s gemaakt hij deelt kontact kaartjes uit en ik geef er een aan Fatima haar Mama
Het is gezellig mooi feest we maken kennis met Banu een leuke jonge man en sluiten vriendschap met hem
Jessica en Ik
foto s volgen ik heb mijn best gedaan om reclame te maken voor hem

 

 

 

.

 

 

3 reacties

  1. ria

    Toch fijn dat ze door jou in het zonnetje worden gezet

    Liefs, Ria

  2. Wat zie je er lekker ontspannen uit Yvonne! Fijn dat je zo verwend bent! X

Geef een reactie

