Gezondheid * * de Neus

Spiegel ……………… .

Spiegeltje ,spiegeltje wat is er met mijn neus aan de hand ?

niks te zien maar het voelt vreemd aan mijn neus

Wat zal het toch zijn een mug verkerd geland misschien.

Een kras opgelopen bij het tuinnierenneus tussen de takken.

Geen idee niks te zien , maar het blijft vreemd de neus .

Op bezoek bij de huisarts toch maar eens na vragen?

tja ,weet het niet vraag het maar aan je Dermatoloog bij de controle

Na de body scan kan u de neus bekijken ja ik zal het bevriezen

nieuwe afspraak dan voor de neus extra en je nog een plekje erbij.

Hou het gaasje even voor je ogen het zal even pijn doen .

Ik wankel bij het opstaan gaat het ja even naar de wachtkamer ,

en dan op de fiets terug van Saendelft naar Wormerveer

Volgende keer doe ik een  punctie word er warm van

hoop geen uit zaaing van het Melanoom of Huidkanker

Of basaal kanker nu is het wachten op hoe de kweek verloopt

en hopen op een goede uitslag mijn neus weet raad met brokken.

het is de eerste die de grond raakt bij een val

de eerste die breekt of pimpel paars is na de val en mijn ogen

Volgens de Dermatologe geen nare dingen gevonden in de kweek

Volgende keer weet body scan ,neus ,en andere controle

neus blijft hard en probleempje????

IMGP7786

3 reacties

  1. Hè gatsie, wat akelig. En dus nu wachten op de uitslag.
    Mijn neus lijkt ook wel een bloemkool.. gesmeerd voor oppervlakkige huidkanker met Efudix, ken je dat? 3 weken gesmeerd en nu antibioticacreme… Hoop dat het goed weg is allemaal… pffff
    Sterkte Yvonne! X

  2. ria

    Laten we hopen dat alles goed blijft gaan
    Liefs, Ria

  3. Hartelijke Hot Hulk

    Misschien heb je ergens voor iets een goede neus?

Geef een reactie

