Gezondheid * * Griepje of ???

Controles .

Als de griep over Holland gaat verwacht je ook er zal wel iemand ziek worden .
Ja hoor Zoon komt dood ziek thuis uit het werk ik meld je ziek morgen?
Dat mag niet van de werkleiding mama doe het toch je bent ziek klaar .
Volgende ochtend bel ik het bedrijf zoon ziek.
Gister was hij nog helemaal gezond op de werkvloer , ja maar nu niet hij is ziek .
Hij is bij mij thuis ziek dus controle graag ook bij mij thuis.
Nee we sturen geen controle dat gebeurt nu in Purmerend
Na een week rust veel hoesten niet eten en veel slapen knapt hij wat op .
zegt paardrijden af en zegt les behendigheid voor Astor ook af te ziek te moe.
Dinsdag moet ik voor controle diabetes veel te hoog bijna 12 .!
Geen idee voel me niet ziek maar dit is fout goed fout
We hogen de Metformine op naar 3 x 1000 mg !
Mijn lichaam protesteert ik word ziek Buikloop ik denk nog ook griep?
Zoon meld zich beter na het weekend Vrijdag ligt er een brief van zijn werk
een per post een aan getekend lekker bij hem thuis .
8 uur maandag bij de werkleiding op gesprek komen
Je moet bereikbaar zijn je moet het werk bellen ook als je ziek bent,
en je mobiel op tafel zo dat wij je kunnen bereiken?
Ze hebben mijn telefoon nummer ik ben zijn mantelzorgster ik word genegeerd
en dan moeder ziek Mam gaat het zal ik bij jou blijven slapen.
Moeder stopt met eten drinken en de medicijnen belt de diabetes controle.
Stop met de medicijnen U krijgt andere kijken of dat aanslaat
en weer diare na tien dagen thee water en beschuit belt ze .
de huisartsen post ,uitzieken en morgen uw huisarts bellen
Huisarts zegt het zelfde na het weekend moet het beter gaan anders weer bellen.
Rokx en Jessica doen boodschappen Smijling verzorgt mij en de honden
ondanks dat hij nog niet echt gezond klinkt Boos voor hun onbegrip op de werkleiding
IMGP7786
12734255_1109260449105728_1490033615386909197_n

6 reacties

  1. ria

    Ik hoop dat jullie gauw beter worden.
    veel sterkte allebei
    liefs, Ria

  2. Hartelijke Hot Hulk

    Diabeet zijn en de griep krijgen zijn 2 dingen die echt niet bij elkaar passen.
    Sterkte in de strijd!

  3. Wat een narigheid en wat een onbegrip!
    Beterschap Yvonne! Hoop dat het snel over is voor allebei! X

  4. Hartelijke Hot Hulk

    De HHH heeft er nu 2 weken griep op zitten.
    Nog nooit zo een zware meegemaakt.
    Maar ik knap weer op.
    Hoop dat het bij jullie ook beter gaat?
    Fijne Paasdagen gewenst.

    • lief dat zo veraf ook aan ons word gedacht
      hier gaat het weer beter maar doe rustig aan nu

Geef een reactie

