Belissima mijn Lizzy

Lizzy

Jackflash Belissima ( Lizzy )25

Lizzy is een broken coat Jack tan and with.
Born 18 01 2008 in Servige , And 28 cm in height
Show result Excellent

Vrijdag 25 03 2016 Ze is ziek dood ziek volgens mij als leek
oke ik ben dan wel de eigenaarese en ze is onze 6 de Jack
Maar dan weer wel mijn eerste teefje. met een of meer Reutjes
in huis neem je geen Teefje erbij als je niet wil fokken met je honden.
Ik wil graag even naar Bert als Smijling thuis komt vanmiddag.
Maar met een zieke hond ik weet het even niet ?
dan gaat de telefoon Christa alles goed nee Lizzy is ziek?
Ze vraag het hoe en wat en zegt Mama maak een afspraak morgen is het weekend
Je betaald dan dubbel ik kom je halen bel me de tijd even door dan.
ik bel haar dieren arts Plusdierenkliniek de Sean.
U kan nu komen spoed bezoek kost u wel 60.00 euro extra of om 17 .45
Ik dacht ze gaat dood dus zeg of ze nu gaat of straks dan maar straks.
Is het zo ernstig tja dat weet ik niet ze hijgt erg en is benauwd pijn in haar linker zij.
ik in stress denk aan de overleden honden en ben bang haar te verliezen
hoop toch niet als Menno binnen 3uur weg
dan maar als Banjer in mijn armen niet nog een denk ik
Bij de dierenarts word alles na gekeken alleen wat overgewicht
Dar ben ik mee bezig met speciaal voor Nutro Senior
het gaat langzaam er af het gewicht
er moet een foto genomen en dan blijkt ze heeft een hernia
vandaar de pijn ze krijgt medicijnen en ander voer Kassa
even E 185.50
blij dat we het kunnen betalen blij dat ze weer mee naar huis kan
blij met Christa dat ze ons hielp Astor blij dat we weer thuis waren

Lizzy  ja wel

Lizzy ja wel

1 reactie

  1. ria

    Fijn te lezen dat het weer goed gaat met Lizzy.

    Liefs, Ria

Geef een reactie

