Zwijmelen op Zaterdag met Rokxy

11 reacties

  1. Dank voor deze heerlijke zwijmel. Rokxy klinkt prima. Fijn weekend.

  2. ria

    Als je de ogen sluit en alleen luistert naar de muziek klinkt het mooi
    Liefs, Ria

  3. mooi hoor meis….en fijn dat het jou zoveel plezier geeft!

    Liefs

  4. Geweldig!

  5. Heel mooi, geniet ervan.
    Volgens mij krijg jij vast regelmatig een privé concert🙂
    X

    • Ja en ben blij er mee en samen met Plato kan Rokxy ook mooie muziek maken en hun stemmen kunnen ook goed samen
      Plato een warme stem en Roky kan van laag naar hoog en ik soms ontroerd door deze lieve gitaristen-zangers song writers
      mag naar hun luisteren en mee genieten

      • Wat een luxe Yvonne! En fijn en mooi dat het kan hè! 💋

  6. Ik vind dat hij nog een mooie stem heeft, als ik zo zijn leeftijd schat!

  7. Plato

    Plato een warme stem? Nou dank je wel hoor. En zeg maar tegen Barend dat de Spaanse gitaar een prima klank heeft. Ik speel er wel heel andere nummers op. Ik ben er blij mee.

    Zullen Pierre en ik eens een concert voor webloggers geven? Wat denk jij?

Geef een reactie

