Bezorgng van de uitnodegingen

Deze keer heb ik niet alleen via Mail en Messenger
of watt shapp de post bezorgt.
Maar de meeste persoonlijk af gegeven aan de mensen.
Het was best nog een lijst die we hebben
Patric en vrouw – Manuel en Ingrid – Wim en Ann
Sjoke- Michel en Hanneke- Moub -Genett- Coby –
Carmen -Christa –
Brigitte- Channell? Gerit en Nel
Truus en Klaas -Tjerk en Yvonne- Bea en Janny – Corry
nr mevr 17 – nr dhr 10- Dhr V ?
Cindy en Murat en 2 dames – Corrie
Jessica Marijke Andre en Wesley – Smijling en Yvonne
En aanhang we hopen op mooi weer geen wind
Het word vast weer een fijne middag samen bij Plato
het is een fijne gastheer
de laatste brief bracht ik naar de Zaanstroom
met Smijling en onze hondjes
staan we tussen de schuif deuren komt er een man
met Frans bulletje Lizzy blaft Astor ook.
ik zou die honden een paar schoppen geven en wat doe je hier
post brengen voor de heer V
ik zeg tegen lizzy dat s onbeleefd
komt de man via de andere kant vond je mij onbeleefd
nou ik zei dat tegen mijn hond
nou ik zou ze in elkaar schoppen
Ze doen niks en zitten aan de lijn

wat een onbeleefde man/vent zeg ba ba ba
had hem in de Zaan moeten dumpen met zijn grote mond
maar goed nu maar hopen op een goede opkomst we hebben ons best gedaan met ons drietjes

6 reacties

  1. ria

    Ook al zo’n klepzeiker die vent.
    Ik wens jullie een fijne muziekmiddag en duim voor mooi weer.
    Liefs, Ria

  2. Plato

    Het is duidelijk dat je enorm je best hebt gedaan met die uitnodigingen. Het zijn nogal wat namen. Ik ben benieuwd hoeveel er komen en of ze allemaal een stoeltje meenemen.

    Vraag: begrijpen alle lezers wel wat er met dit blogje wordt bedoeld? Want die namen zeggen hen natuurlijk niets.

    Dat van die hond is wel lastig. Gelukkig zijn er geen bijtproblemen geweest bij hond en… mens🙂

    • ik bijt niet maar Lizzy weet ik niet als iemand mij bijt zij ook hoop ik en Astor ook maar dan ha ha hoop het niet echt

  3. namen alleen de voornaam achternaam is niet belangrijk. alleen dat ze komen .en ik kom zeker dus graag plekje voor mij p de achtergrond graag tot later
    Plato

  4. Heel veel plezier donderdag! En veel succes voor de artiesten.
    We zijn uitgenodigd door Plato maar Jan is bij mij! Beetje ver uit de buurt..
    Mogelijk een andere keer! XXX

Geef een reactie

