WE 300 * Herinnering*

Moeilijk.

HET zal deze keer moeilijk zijn een goede WE 300 te schrijven.
ik ben total loss door de verhuizing van mijn zoon
al heb ik maar kleine dingen gedaan in en uitpakken
dingen van het oude adres naar het nieuwe gebracht op mijn rollator
daar ik niet zo ver kan /mag tillen
onze dochters schilderen witten behangen doen de elektra leggen de vloer
vermaken de gordijnen hangen de rolgordijnen op doen inkopen
ik mag mee winkel in winkel uit via wapp krijgen we de foto s is dit goed
nieuw bed nieuwe meubels buro en stoel planten en tuinmeubels met parasol
de oudste zoon kon niet echt helpen hij had het vervoer naar de hondenschool al
zo dat zijn broertje toch kon lessen met Astor ondanks zijn verhuizing
mijn zorg en verdriet om het verlies van mijn maatje en vader van onze vier kinderen
op 02 08 2014 de warmte de spanning zorgen om diverse fam en mijn kleine grote vriend
de man die mij in mijn rouw periode weer een lach op mijn gezicht toverde
Pierre Rokx Rokxy waar ik mij erg zorg om maak nu ik heb hem in mijn hart gesloten
Als een zeer dierbare vriend die zich inde loop der tijd als een zeer zorgzame vriend
lied leren kennen en tuinman of boodschapjes man
zelf wil ik niet denken aan mijn gezondheid maar door de drukte en zorgen om ( ).
raakte ik in shock waarbij onze Plato en Maria ons te hulp schoten .
mijn dank lieve buurtjes vriend /vriedin.
het is te vroeg om alles te delen van de laatste dagen
maar ik bid voor beterschap voor onze kleine grote vriend
en ben blij met de steun van Plaat en Jessica
zoon kan nu gaan wonen en ik gaan ruimen zo dat alles zijn plek terug krijgt
vakantie in tuin

IMGP0559

de man van mijn liefste dromen

de man van mijn liefste dromen

2 reacties

  1. Plato

    Hopelijk weten we deze dagen wat meer over Pierre. Hij is nog steeds buiten kennis maar gelukkig is hij in het VU in goede handen. Kijk er maar op deze manier naar voorlopig.
    En ondertussen ook goed op je eigen gezondheid letten, dat is belangrijk.
    Zo snel ik iets meer weet, zal ik het meteen komen vertellen.

  2. ria

    Beter als nu kan er niet voor Pierre worden gezorgd. Zorg jij nu ook goed voor jezelf en neem je rust.Ik denk aan je.
    liefs, Ria

Geef een reactie

