Augustes 2014 _ 2016

Een maand om nooit meer te vergeten.

Bert mijn maatje verloor ik op 02 08 2014 nog steeds wat in de war anders dan anders.

Pas na een poosje kom je uit de verdoving en probeer je om niet meer op je automaat te gaan

het leven roept je mag weer lachen hoor je bent nu vrij hoe vrij ????

woorden ik hoor ze maar begrijp het niet Bert zegt nog steeds wat ik wel en niet mag en moet

Mensen vragen van alles willen alles weten er valt niks te vertellen ze roepen van alles

Heb je, ben je,hebben jullie ,gaan jullie, ben je ,heb je nu al je man vergeten…………

dat mag niet ,dat kan niet ,ik ben zo moe van denken en wensen beetje liefde beetje geluk

ja dit kan niet, denk na ,o k e .ik weet het het kan niet maar er is mij niks gevraagd,niks gezegd.

er is er maar een die het weet en die kreeg een hart stilstand bij mij thuis

ik was in shock 01 08 2016 ik weet het even niet meer 112 gebeld huis vol met politie brandweer ambulange

U heeft het goed gedaan ja ja ,de ochtend lachte mij toe jij kwam hand kus jas uit en dan koffie!

oke het gaat nu stukken beter met jou ik voel me al weken niet goed angst jou te verliezen

en ben dan dankbaar aan Plato en Maria ze waren er bij mij mens in noood .niet huilen Yvonne

je moet sterk zijn de patient mag jou emotie niet zien voelen .

jou vrienden zijn er nu je daar ligt in het V U m c Amsterdam wens je veel liefs en beterschap

lieve kleine grote vriend van mij xxxx

9 reacties

  1. Sterkte!

    Bemoedigende groet,

    • Dank je mis onze vriend het is stil zonder zijn stem en hartelijkheid

  2. ria

    Hou moed meisje. Ik denk aan jou
    Liefs

  3. Sterkte Yvonne! Hoop dat hij weer goed opknapt!

    • ik ook wat kunnen twee jaar veel doen in je leven

      • Ja dat is zo, kan er over meepraten maar dan op een andere manier..pfff.. Sterkte!

      • Reactie was weg..
        Misschien lukt het nu..
        Ik zei dat ik erover mee kan praten, alleen op een andere manier.. Pff
        Sterkte Yvonne!

  4. Willie

    Ik vind het heel erg van Pierre, Yvonne.
    Hoe gaat het nu ? Ligt hij nog in het ziekenhuis ?
    Sterkte, Willie. ( Zus van Truus ).

    • hijj gaat goed voor 95 % en toch net ff anderes dan voor augustes

Geef een reactie

