Ziek zijn en beter worden

Ba ba al weer medicijnen waar ik slecht op reageer ba
voel me duizelig niet lekker in mijn vel buik /maag pijn
Pijn op de borst 03 -08- 2016 ook al de dokter gebeld
Spuitje onder de tong en rustig blijven de internist wil
toch dat U terug gaat naar de cardioloog
Ja U hebt hart ritmestoringen en 2 moet stoppen met nr 80 de bloedverdunners u krijgt een verhoging van Metoprololsuccinaat van 50 naar 100 mg
en 2 x Pradaxa 110 mg nou pijn pijn pijn dochter ge appt
Mam de huisartsen post bellen in Z M C ja goed Dam tot Dam hoe kom je dan bij mij
Bel mijn zusje even ze is dichterbij jou oke
ze komt kleindochter gaat mee die medicijnen zijn ter verkomming van een broerte
Let je goed op je Oma.
Dinsdag contact met Cardiologie opnemen zegt de balie nee dinsdag niet donderdag maar over 4 dagen? of uw huisarts bellen.de assistente zegt nee ze moet U nu helpen en niet donderdag dat staat in de brief ja hoor heb ik weer de arts belt U morgen ochtend woensdag oke ik leef nog hoor mijn hart klopt ook nog
Hart filmpje bloeddruk echo Salt bloed prikken ben bek af .
van beneden naar boven van de ene afdeling naar de volgende alleen en verdwalen ook nog
ik hoor de internist bloeddruk weer veel te hoog oke het hart klopt nog we lachen fijne arts
Dan weer wachten op verder onderzoek b.
we gaan een Cardioversie doen een schokbehandeling de cardioloog. U heeft een onregelmatige hart ritme stoornis en hopen dit met deze behandeling weer normaal ritme te krijgen zo dat U zich beter gaat voelen?
Nou wachten op de goedkeuring van de anesthesist voor goed keuring en het roesje
hoop ik op beter ritme straks minder pijn en minder vermoeid

3 reacties

  1. Sterkte !!!

    Beterende en bemoedigende groet,

  2. ria

    Dat hoop ik helemaal met je mee.
    Veer sterkte en beterschap
    liefs XXX

  3. Lieve Yvonne, er komt vast een oplossing voor! Sterkte!

Geef een reactie

