Invalshoek Stil -Serieus

Stil heel stil om ons heen je moet er wat van maken zelf
Nou ik was redelijk goed op weg om af en toe het huis te verlaten
Paar keer per week naar het buurthuis Noorderlicht bakkie doen of wat hobby
Soms met Jessica of met Pierre met mijn zoon en dan plots zomer vakantie buurthuis dicht word dit of dat je hoort wat als je niet doof bent
Het word een dag opvang geen aktiviteit meer voor de andere buurt bewoners
Geeft niet voor mij we hebben nog andere buurt huizen de Lorzie de Bloesem
De steeg en kosterij en andere kerk actie s
ik ben nog al honkvast en ging graag naar het Noorderlicht en de kosterij
stap niet zo snel ergens binnen kan mij thuis ook vermaken met mijn hobby
een of twee keer muziek bij Plato luisteren en zang .De mannen zijn serieus bezig met muziek en zang na vier weken VU mc in Amsterdam en nog lange weg
weer helemaal de oude te worden stelt Pierre opeens ik wil niet afhankelijk
te zijn ik wil alles zelf doen .Fijn ga je gang redt je zelf dan maar.
ik trek me terug en dan komt de klap hard aan .
niet meer elke dag broodje komen eten en bakkie doen bij mij
te ver lopen 45 minuten heen en 45 terug begrijpelijk maar je helemaal niet meer laten zien geen woord geen telefoontje niks nada
los laten laad hem zijn eigen boontjes dopen jullie hebben genoeg gedaan
het is stil stekker er uit geen zang geen gitaar muziek mijn hart huild
maar de thee bij plaat blijft fijn……………….. .

2 reacties

  1. Dat is heftig meis…. het leven kan soms zeer doen inderdaad… loslaten is moeilijk . ik wens je sterkte.

    liefs.

  2. ria

    Het is ook wel veel ineens om los te kunnen laten.
    Het gaat je lukken zeker weten
    Liefs

Geef een reactie

