Koffie zonder Muziek.

DE ochtend begon goed tot redelijk
Telefoon komen jullie nog ja ik wacht op de Salt
even Bloed prikken en dan kom ik
,de koffie is klaar even later dan gewoon dan ben ik er
Pierre is er al de mannen spelen wat gitaar en zingen wat
dan gaat de mobiel af van Pierre er volgt geen fijn gesprek
waar we getuigen van zijn er word reveledatie aangeboden en afgewezen
De manier waar op shockt ons dit kan niet zo grof
het is voor je gezondheid we /ik loop tegen een muur aan en kom er niet doorheen
Het word stil in de kamer Pierre zegt ik zeg wat ik denk basta
ons antwoord zo ga je niet met mensen om ik ben sprakeloos
Ik heb er niks mee te maken maar het doet mij pijn
als het tijd is ga ik naar huis de mannen praten nog wat
ik bewaar de kranten en doe die Zaterdag in de brievenbus
Maandag telefoon ik hoef geen kranten meer ik bel Wim zo even is goed
ik stop met muziek tja bel Wim dan maar HIJ belt niet Pierre
boos /teleurgesteld dat wij hem geen gelijk geven we weten het niet
we hebben ik 2 jaar en Wim 1 1/2 jaar onze vriendschap gedeeld en onze huizen open gehouden en zorg gegeven.
tegen beter weten hoop ik een goede genezingen geen verloren vriendschap
je heb minstens een jaar nodig om helemaal weer de oude te worden met goede zorg7
IK hoop dat INa en Marje het welkunnen

2 reacties

  1. Heftig en triest Yvonne, hoop dat het nog goed komt! X

  2. ria

    In gedachten bij je
    Liefs

Geef een reactie

