ZIEK ikke voel me goed…… zo ?

Zeuren helpt niet er kan nog wel wat bij mijn lijstje van mijn gezondheid.

nieuw medicijn van de Cardioloog was er goed van in de war wat een pijn.

Na de Hart stilstand van Pierre kreeg ik de volgende dag ook hart problemen

toch maar terug naar de cardioloog volgens de internist nou ik werd toch ziek van de pillen

Mam de Huisartsenpost bellen en mijn zusje kan zij je brengen naar het ZMC

En dan van kastje naar de muur ik in de war pijn pijn maar goed na controle

We gaan een Cardio versie doen en dan komt het hart weer in goed ritme

Diverse bloed controles en hartfilmpjes medicijn controle gewicht enz

tussen door nog controle bij de oogarts beide zoons de jongst word geholpen

aan staar twee ogen de ander is door gestuurd naar VU mc

Mam je geen zorgen maken nee het word mij te veel ik kan er niks meer bij hebben onder

tussen is er ook nog een achter kleinkind geboren op 6 november 2016.

oke het werd me tussen neus en lippen even verteld het stond in de krant

Deze mededeling even voor mee lezers

 

 

 

1 reactie

  1. Hola querida senora Smijling

    Mail-Piet hier in uw blog geklommen
    nadat hij naar Nederland was gezwommen

    Wij willen u eventjes vragen
    of u het kunt verdragen

    Met maar 3 anderen te spelen
    en het sinterklaasspel u zo niet zal vervelen….

Geef een reactie

