Sint Nicolaas spel.

Op 26 November begint het spel weer tot 5 December

Via het bloq van Melodie te volgen.

elk jaar is het weer een mooi kinderfeest

Jaren hebben wij het gevierd met onze kinderen,

en kleinkinderen met fijne herinneringen,

inmiddels zijn de oudste kleinkinderen al volwassen

en zijn er achter klein kinderen geboren

vier op rij drie jongens en nu een meisje erbij

En oma speelt met plezier dit spel weer mee

allemaal suczes maak er een mooi feest van

21

mijn schoen gezet

 

 

 

 

4 reacties

  1. ria

    Veel succes
    veel plezier
    ik volg het spel wel hier

  2. Hola Senora Ikan-Mas

    Verveel-Piet komt u hier even storen
    om naar uw muziek te horen
    Hij vindt dit echt wel fijn
    en is blij hier uw gast te mogen zijn
    Ook wil hij u vragen of u met hem wilt komen spelen
    want hij zit zich een beetje te vervelen 😉

    • Pieterman ik was druk met bezoek van kerk en muziek en zoeken naar waar zit het spel 2016 gevonden nu naar volgend probleem hoe krijg ik mijn antwoord bij U

Geef een reactie

