Muziek door Gemengd koor

Aangeboden door een lid van onze vrouwen groep

Het programma met toegangsbewijs

dit vind ik lief Anneke leuk ik ga zeker heen om te luisteren

Ik wilde wel een kaart kopen maar dacht dat is niks voor mijn zoon

maar nu kreeg ik zomaar een kaart van een koor lid komen hoor.

meestal is het samen uit samen thuis nu een keer niet

Het Alma Musica onder leiding van dirigent Erik Jan Eradus

Met medewerking van Marielle Koeman Sopraan

Nina Borletti Piano

De kerk was mooi de koorleden zagen er mooi uit

Het Ave Maria had ik gemist was in een zeer oude bewerking maar heel mooi gezongen

We mochten zelf s klappen wat ongebruikelijk is in de R K kerk

ik heb genoten van het koor en de musiek

1 reactie

  1. ria

    Fijn dat je er van hebt genoten.
    Liefs

Geef een reactie

