adem nood

Lucht  happen  …….. .

Lang heel lang en steeds terug kerend geen lucht

Rond mijn 14 /15 jaar begon het geen lucht

blijven lopen fietsen zwemmen wandelen

Het tempo ging steeds langzamer oudje de leeftijd

Zit tussen je oren maar weer obat matjan vicks dampo

smeren kajput ollie niks helpt het ruikt lekker meer niet

ui op de slaapkamer knoflook neusdruppels inhaller

benauwd pijn op de borst hart / longen luchtwegen

er komt nog wat voorbij afslanken Diabetes

Allergie ?Gras struiken zon enz goed cardio versie

Toch maar nog eens de long functie na kijken

Zo benauwd geen lucht geen stem geen adem

ja ik kan niks nu ga maar naar de dokter terug

van het kastje naar de muur bel de dokter bel de salt bel ?

ik weet het niet goed adem halen rustig blijven

kan toch niet 112 en /of dokterspost bellen van het

Zaans medisch centrum mijn cardioloog of internist

Ze weten het niet ik ook niet U kan maandag komen

heb ik een afspraak met de Pedicure kan U die niet verplaatsen

durfde vannacht niet naar boven naar bed zon pijn

rond 23 45 toch maar de trap op extra kussen gepakt

om hoger te liggen rust en lucht hoofd leeg

vandaag weer geen lucht pijn in mijn buik

paniek straks in 6 plankjes opgeruimd

komt goed wie vind mij ???? lizzy

 

2 reacties

  1. Sterkte!

    Bemoedigende groet,

  2. ria

    Het is heel moeilijk maar ik ken jou moed en weet dat je er alles aan doet om sterk te blijven.
    Dikke knuffel

Geef een reactie

