P C en of Laptop en Tabled

Al vanaf 01 10 2016 kan ik niet op mijn P C ga je toch op de laptop.

en je hebt een smart foon met wifi en tabled

Ja maar mijn pc daar weet ik de weg mee en plots is Window s 10 er op

Vraagt het een wachtwoord zal wel maar hoe kom ik er aan

Zoon belt de KPN nee window 10 hoeft geen wachtwoord

mijn mail van Het Net en g mail en hot mail komen op mijn PC

niet op de laptop die was van mijn man dus ander akound

bellen surfen appen met zoon niks komt er uit of goed

je laatste 3 cijfers van je bank/giro je tel of mobiel nummer

wat ik ook doe niks nu vond hij een pagina wachtwoord veranderen

ik stuur je een link je ik heb geen k p n.

Nou eindelijk na al die tijd het is gelukt op de laptop mail te lezen 2000

ik heb zitten delete heb je al ingelogd boven op je pc

nee we zijn de kerst spullen aan het ruimen doe ik morgen

u moet inloggen met het wachtwoord waar U het laatst mee in logde .

ik weet het niet alles staat verkeerd en ik zoek hulp maar waar er komt vast goede raad

\ akound is verouderd U moet ja wat als er niet op kan 6 nummer nee mam 10 maar ik heb

die niet K P N stuur je klanten een brief I P V mail  ik kan niks lezen of ontvangen

 

 

 

4 reacties

  1. ria

    Als je nog lid bent van seniorenweb kun je daar ook om hulp vragen .
    Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost
    Liefs

  2. Plato

    Is het inmiddels allemaal opgelost?

Geef een reactie

