Ademnood en nu verder

NU al weken benauwd puf je helpt ook niet 5 stappen dan 4]rusten

Dan maar niet naar A H maar naar de Coop is dichtrbij

Wim en Maria komen langs kunnen we wat doen boodschappjes ofzo

nee Jessica heeft wat geholpen en Smijling en Coby

Moet vrijdag naar Z M C DE Internist en bloeddrukmeting van een uur\

gaat niet goed he zegt de arts hoe lang is dit zo vanaf de Cardioloog

Benouwd moe Het gaat niks beter ik controleer u pols even helemaal

onregelmatige hartslag even maar hart filmpje maken ik loop meteen naar

mijn collega de cardioloog ik zou na 8 weken terug komen nu al na 1 week

nieuwe pil er bij en hopen op lucht zeuren helpt niet U moet wel bellen als

het niet beter gaat Ja de internist heb ik wel vertrouwen in heb ik al een

poosje, de Cardioloog moet ik nog aan wennen in de rolstoel naar buiten nu

maar hopen op beter worden Zaans Medisch Centrum is aan het verhuizen

van oud naar nieuw complec

 

5 reacties

  1. Sterkte!

    Bemoedigende groet,

    • ben benieuwd wat de cadioloog zegt de cardio versie is mislukt

  2. Veel sterkte Yvonne… akelig om dit mee te moeten maken! XXX

  3. ria

    Nu hopen dat het héél snel beter gaat
    knuffel

  4. Plato

    Het gaat allemaal niet van een leien dakje. Nu weer een niet doorgekomen afspraak. Het wordt tijd dat er eens goed gecontroleerd en doorgelicht wordt. Dat je weet waar je aan toe bent.

Geef een reactie

