Vertragen-Focus

Remmen stil staan of verder gaan

ik wilde niet remmen je krijgt veel advies

nou ik wil dit al zo lang maar wist niet hoe

hoe stel je de vraag ik wil belijdenis doen

me laten dopen wat moet ik nog leren

jaren ben ik naar verschillende kerken mee gegaan

Gereformeerde kerk.RK kerk  Zondagschool

zevende dag adventisten Jehovagetuigen

Pinkstergemeente Ruach  en Bijbel studie gedaan

maar nooit mijn vraag gesteld ook nu zag ik iets

en dacht ik meld mij aan o leuk de leerschool?

ik mail DS Christiaan Ravensburger ik bedoel belijdenis oke dan kom ik bij je

langs voor een gesprek en nog een

wij doen dopen en belijdenis na 40 dagen voor de paas nacht

eerste paas nacht 2017 spanend wat moet ik doen kan ik de antwoorden wel

geen idee de hele fam is Rooms Katholiek gedoopt van MOEDERS kant

en van mijn echtgenoot ook

van mijn vaderskant zijn ze Duitsche Christenen

ik was de enige niet gedoopt net als onze vier kinderen

ik heb het geprobeerd mijn geloof te vertellen maar het is mij niet gelukt

het is een fijn thuis komen hier in het kerkje en de kosterij

de protestantse groep P K N.

Misschien word het met pinkster ook dat is een fijne gedachte

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

kerkje op de noord

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

4 reacties

  1. ria

    Doen waar jij je fijn bij voelt
    liefs

  2. Plato

    Dat gaat je vast lukken. Ze bereiden je natuurlijk goed voor. Trouwens: je leest nergens in het Nieuwe Testament dat je niet bij Jezus mocht horen als je een vraag niet wist. Je moest alleen in hem (het goede, de liefde) geloven. Dat zit bij jou wel goed.

Geef een reactie

