Dierentuin Amersfoort

Dagje uit met de kinderen.

Ik kom jullie halen om 9.00 uur

app kom er aan ; o ke we zijn klaar

honden verzorgd oppas geregeld en uitlaat

dan zijn we op weg Christa aan het stuur

Smijling het is anders dan Artis ik naast Christa

achterin zit smijling parkeren en kaarten kopen met route

van 1 tot en met 40 overal iets te zien

het is droog en niet te warm het is anders dan Artis

Veel bos en glas zo dat je oog in oog staat met dieren

in de donkere binnen gebouwen verdwaal ik bijna

Vind wel de luiaard en vleermuisen en mini aapjes

zag schilpaden apen olifanten leeuwen buffels wolven

vogels binnen door de vogel griep maar de meeste dieren vonden

we ik was totaal loss veel gestopt om op adem te komen

maar we hebben genoten bakkie met gebak

broodjes en fris dino bos in geweest enorm deze dieren

bedankt Christa voor de leuke verjaardag voor Smijling

en mij

2 reacties

  1. ria

    Vroeger was ik wel eens in Amersfoort. Schattig hè die vingeraapjes. Vroeger waren daar ook mooie tuinen, nu weet ik niet.
    Heerlijk voor jou en Smijling dat jullie zo’n mooie dag hadden.
    xxx

Geef een reactie

