Dieren

Huisdieren en ik

De omgeving word wel een dol van mij denk ik dan

overal zie ik wel wat een vogel die overvliegt en poes verstopt in de heg

een hond die blaft ik ben hier kom je even praten met mij

jaren geleden werd ik gevraagd voor een kranten artikel

en ja hoor ze praat tegen de heg wat veel collega’s dachten

nee tegen de poesjes die daar woonden ?

nog klets ik wat af tegen de kouwtjes de merel’s mussen enz:

dieren herkennen je stem nu was ons parkietje overleden dus

via Jessica is er een nieuwe Man

nee geen pop dan komen er jongen en dat willen we niet

het is wel leuk op tafel alles te volgen maar nee te veel vogels

vooral nu met mijn astma beter twee dan volle bak

ik geniet van de dieren om ons heen en in de luchten op het water.

ik ben altijd bang voor dat er gezegd word geen huisdieren meer

dan krijg je meer lucht en goed voor je hart ook?

Lizzy en Astor daar zou ik ook niet buiten kunnen onze jacky s

3MegaCam

wandelen in winters zonnetje met de honden

1 reactie

  1. ria

    Geniet maar fijn van de dieren. Mooie foto van jou Smijling en de hondjes
    Lieve groetjes

Geef een reactie

