Thuis gekomen met Pinksteren

Doop dienst

Vandaag was het eerste pinksterdag en was er de doop dienst

Aafje bood me haar arm aan haar steun ze was er ook bij de uitvaart van Bert,

Samen zongen we spontaan op straat is hier een hart vol zorg

leg dan uw lasten neer vertrouw op Here Woord

En vandaag helpt ze mij weer ik hoopte wenste op hulp en kracht van de kinderen

alleen Junior was mee en Buurman Erik was er ik hoopte op Pierre maar hoop mag er

zijn vrijheid ook De dominee was ook een grote hulp net als diverse gemeente leden

Zoveel liefs en goedheid ik was super verrast Bloemen Kaarten Tas  met Duifje

Doop kaars en doop kaart

Vele  hadden iets rood aan zoals gevraagd de kleur van de Heilige geest

Twee kinderen en twee volwassene werden gedoopt geweldig om mee te maken.

Na afloop lag er nog een kaart even stond mijn hart stil Smijling zegt een rouw kaart

Mama . Ann is overleden zij gaf mij altijd zoveel bemoeddeging

Ze is veilig in de heer zijn huis nu en we wensen haar zoon liefs en sterkte

De Dominee dankbaar voor de mooie dienst en mijn dopen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Doopfond

 

1 reactie

  1. ria

    Ik stuurde mailtje met felicitatie voor de doop. Nu hoop ik dat An niet veel heeft geleden en vredig weg is gegaan.Goh ik wist niet dat de kleur van de h.geest rood is. Zo zie je nóóit te oud om te leren.
    Liefs

Geef een reactie

