In Memoriam Ann

Blij met jou.

we zwaaide naar elkaar als we langs liepen met de hond

je was vrienden met Pieter en zijn vrouw Jannie

met Coby en Hans

met Moup

met nog meer fijne buurtjes

Bekende van mij en we kletste wat af

zoek een leuke man met auto en geld

ha ha ha ben niet op zoek naar een man

ben je verlieft op je vriend?

ha ha nee ik hou van mensen meer niet

plots riep je zoon mij binnen , het gaat slecht met moe

wat een schrik alles draaide om hem bij jou

en alles om jou voor hem geweldig zo liefdevol

jullie zijn zo vol geloof in onze Heer.

Op de dag dat ik werd gedoopt ging jij naar onze Heer.

je zoon heeft alles geregeld en we hebben als buurtjes afscheid genomen van jou

je lag er zo mooi bij zo vredig

liefde vol verzorgd door je zoon

lieve Ann je ligt dicht bij mijn Bert

ik kom langs en denk aan je lieve vriendin xxxx

 

 

 

2 reacties

  1. Och wat akelig.. gecondoleerd en sterkte! XXX

  2. ria

    Ik hoop dat An niet veel heeft geleden.
    Geniet van al je vrienden.
    Lieve groetjes

Geef een reactie

