lizzy

 

Wat is er toch met je aan de hand

voel je de spanning van vrouwtje we gaan verhuizen

Geen tuin meer  en een balkon en galerij

Lift en niet meer met de trap het word wennen

voor jou en Astor en mij geen mensen om verlopen

Rusig aan doen senioren flat ik bel Dr Charlote

ik denk dat je een urineweg ontsteking hebt

je krijgt een kuurtje penceline en meloxidyl

kost 104.00 me onderzoek het beterd niet

weer de Dr gebeld nieuw medicijn Propalin 2x daags en

Meloxidyl een keer daags  en bel afspraak of de medicijnen aan slaan

Lizzy heeft pijn bij het plassen en druppelt na

Eerst dacht ik nog ze heeft in de kennel gewoond

Dus kon ze plassen waar ze wou schoon spuiten

klaar maar als huis hond kan het niet moet je buiten plassen

En vrouwtje  balkon schoon spoelen

Charlote gaat proberen lizzy bij een collega dieren arts te laten controleren

misschien zit er een nier steen ???


 

 

 

 

 

 

 

 

1 reactie

  1. Sterkte

    Bemoedigende groet,

Plaats een reactie