W E 300 * * Renoveren

Plato s W E  300    Vernieuwen

Al een tijd waren we bezig met opruimen na dat onze dochter Christa zij je mag wel eens die prullen weg doen.

Prullen die de kinderen en bekenden mee namen van vakantie als suvenier voor ons.

Waar wij waarden aan hechten en dus niet naar NOPPES brachten maar bewaarden.

Gereedschap voor de jongens Barend en Smijling en voor Diana werd uit gezocht.

Kleding werd met zakken vol weg gebracht en huishoud spullen.

Fiets en konijnen hokken verdwenen het ruimde lekker op zo

De spartamet s gingen weg voor de verkoop of inruil.

Spullen die niet werden gebruikt gingen in de kelder of op de zolder

Nee geen dozen weg gooien moet je misschien gebruiken bij reperatie .

De kerst boom ging weg met de ballen en er werd een kleine geplaatst.

Er kwam een kerst dorp met van alles erbij gezellig die sfeer.

Draai molen met kerst muziek kaarsjes en lichtjes

Wel moesten er eerst de foto s worden verplaats in de december maand.

Het leek wel of het huis op zijn kop stond en nu is het nog erger .

Het werk moet worden af gemaakt door ons waar papa en ik begonnen

Moeilijk bij elk stuk is het voor wie zou het zijn.

Ben blij en dankbaar voor de hulp van de kinderen.

Barend en Edith ,Diana en Mohamed , Smijling junior ,  Christa.

Lizzy en Askur voor hun trouw hun liefde .

Samen hoop ik het met hun hulp af te kunnen maken.

Waar Bert en ik ooit aan zijn begonnen bij elk ding

Zullen we ons afvragen wat zou papa willen wat is zijn wens geweest.

Hopelijk doen we de goede keus hij was het hoofd van ons gezin .

Hij regelde de zaken samen met mij nu moet ik alleen verder .

Met hulp van de kinderen en de honden xxxxxx

.

 

 

 

 

 

 

15 reacties

  1. Plato

    Hoi Yvonne,
    Leuk stukje. Moeilijk om dingen hun juiste bestemming te geven. Knap dat je het toch doet.

    Kan het zijn dat je niet het hele stuk hebt neergezet hier? Dit verhaal heeft maar 205 woorden dus ik dacht misschien ben je een alinea vergeten.

    Ik heb je link bij de WE gezet hoor.

    • heb er 95 bij geplaatst dacht dat ik er was 300 sorry

  2. Ik vind het heel knap van je. Het is vaak zo moeilijk.

  3. Ja, dat valt niet mee; je herinneringen weggooien. Want zo voelt het natuurlijk. Aan alle spullen zit een herinnering vast. En aan wie geef je de allerdierbaarste spulletjes?

  4. ria

    Doodmoe word je van dat gesleep.Hoe jammer ook ik laat alles maar zoals het nu is en ze zien maar wat ze er mee doen als ik er niet meer ben.Makkelijk misschien maar wel rustgevend.
    Mijn duim omhoog omdat je er weer bij bent.
    Lieve groetjes, Ria

  5. Mooi geschreven ……. ja, het is moeilijk om dingen waar zoveel herinneringen aan zitten weg te doen, volg je hart is mijn stelregel altijd.

  6. Aan sommige dingen ontkom je gewoonweg niet…. Vind het knap van je dat je het toch oppakt en doorzet en dat je dat ook nog in een we giet vind ik top!

    Sterkte meis! -x-

  7. Je bent goed bezig geweest en steeds zal Bert bewust of onbewust om de hoek komen kijken. Mooi van je af geschreven.

  8. Ferrara

    Zo vers nog dit verlies en dan toch dapper doorgaan met opruimen en er nog over schrijven ook. Knap! Sterkte gewenst.

  9. Zonder te weten hoe alles precies in elkaar zit, herken ik veel in je verhaal. Verlies, verdriet en noodzakelijk opruimen, en de tegestrijdigheden die je daarin tegenkomt…

  10. Moeilijk hoor, al die beslissingen nemen met je man in gedachten!
    Maar het gaat je vast lukken met je kinderen en je hondjes om je heen!
    Sterkte in ieder geval!

  11. Het valt niet mee zonder je man, maar gelukkig laten je dierbaren je niet alleen…Sterkte en groetjes,
    Kakel

  12. Dat zijn niet de fijnste dingen om te doen heel veel sterkte er mee. Fijn dat je kinderen een steun voor je zijn.

Trackbacks

  1. WE-300 voor de maand september | Platoonline

Plaats een reactie