Z O Z * * Zwijmelen op Zaterdag met Kate Busch

8 reacties

  1. Ben niet zo dol op Kate Bush en ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet het hele album heb geluisterd ;-). Af en toe even een stukje doorgespoeld en opeens kwam ik bij een bekend nummer ergens bij de 13e minuut… Vond ik wel leuk!
    Een fijne zwijmelzaterdag gewenst!

  2. Soms is de melodie wel mooi, maar ik houd niet van haar stemgeluid. Geeft niet. Smaken verschillen immers.

  3. Mooi nummer, die kende ik nog niet.

    Fijn weekend
    Gr Bibje

  4. Deze dame weet ook niet van opgeven he 😉 Hoeveel jaren is zij er niet al bij.

    Fijn weekend.

  5. Ah Kate, altijd gemengde gevoelens omdat ik haar wel erg theatraal vind, maar ze is wel goed!

  6. gewoonzoalsikben

    Ik heb wat fragmenten beluisterd .Geen Kate Bush fan ,maar het klinkt hier en daar best wel heel mooi!!

  7. Hoho, ik heb helemaal geen tijd om een heel album te gaan luisteren!
    Klein stukje met plezier geluisterd!

  8. Voor mij geen 3 kwartier Kate Bush, maar toch een van de hoge damesstemmen die mij vaak weet te bekoren!

Plaats een reactie