De Kerk Geloof en Dopen

Geloof

Jaren met de vraag warom ben ik niet gedoopt en wel groot gebracht met het woord

van de Heer Jesus en  onze Vader God en toch hoorde ik er niet bij .

Jij bent niet gedoopt ik voelde mij een ongelovige die wel gloofde ik de christelijke kerk

Woonde een poos bij de nonnen ging naar een RK school maar mee doen aan de mis of

heilig avond maal nee geen Heilige Communie maar wel naar de kerk bidden

later mee naar de gereformeerde zondag school en kerken wel mee doen in mijn geloof

blij met de verhalen en plaatjes de kerst viering en het mooie kerstfeest  \later bezocht ik nog andere

kerken en bleef geloven in mijn kerk en las ik dat hier een groep vrouwen was die

samen de bijbel lezen en zingen ik schreef een brief of ik mee mocht lezen

ik werd lid van de vrouwen groep en geniet van de ere diensten en les avonden

en binnen kort word ik gedoopt en hoop nog veel te leren via onze Weledel Geleerde

Heer DS Christiaan van Ravensbergen

onze Dominee

de vraag is om die dag iets rood te dragen broek -rok sjaaltje -speld of haarspeld

het symbool is vuur en de kleur rood

de Dominee vroeg heb je mensen uitgenodigd nee wist niet dat dit mocht

zou fijn zijn de kinderen of kleinkinderen aan wezig konden zijn mijn zusjes en broer

zij wonen te ver weg 500 tot 700 kilometer maar in gedachten zullen zij er zijn

Barend Smijling Christa Diana en Ingrid Margret Horst Margrit Werner

Lizzy

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Doopfond

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

miniatuur kerkje

en Astor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 reacties

  1. ria

    Wanneer jij er gelukkig mee wordt dan wens ik jou een fijne doop.
    Liefs

Plaats een reactie